Saturday, July 9, 2011

Parem hilja, kui mitte kunagi

Tegin selle blogi juba umbes pool aastat tagasi, kuid oma esimese postituseni jõudsin alles nüüd, varem seisis blogi nukralt tühjana. Ehete valmistamisega proovisin esimest korda kätt 2009. aasta kevadel ja sellest ajast saati olen seda harrastanud, kuigi üsna harva ja ebaregulaarselt. Siiski on mul nende paari aasta jooksul arvestatav kogus endavalmistatud ehteid kogunenud ja kuna viimasel ajal tuleb üha sagedamini ette ka seda, et ma ise enda tööga rahule jään, siis mõtlesingi, et miks mitte ka enda ehteid laiemale vaatajaskonnale eksponeerida. Edevus ei anna häbeneda ja no võib ju juhtuda, et kedagi tõesti huvitab ka :)

Alljärgnevalt näitangi valikut oma seni valminud töödest.
Need on juba pikka aega olnud minu lemmik-kõrvarõngad. Valmistasin need 2010. aasta novembris kasutades hõbetatud poltkõrvarõngatoorikuid, hõbetatud traati, polümeersavi ja poolvääriskivi granaat. Mulle on öeldud, et mul tuleb polümeersavist rooside voolimine hästi välja :) Sama on muuseas öeldud ka traadiväänamise kohta :) Kiitus on loomulikult muusika minu kõrvadele, kuid ma ise leian ikkagi, et mul on veel kõvasti arenguruumi.
Taaskord roosidega kõrvarõngad. Kasutatud on hõbetatud poltkõrvarõngatoorikuid, hõbetatud traati, polümeersavi ja mageveepärleid.



























Ei või olla... Jälle roosidega kõrvarõngad! (Vähemalt järgmisel pildil on midagi muud) ;) Kasutatud on hõbetatud poltkõrvarõngatoorikuid, hõbetatud traati, polümeersavi ja poolvääriskivi opaal.
Sellise kaelakee ja alljärgnevad kõrvarõngad sai mu ema käesoleval aastal emadepäevakingituseks. Kasutatud on kullatud traati, kullavärvi karabiinkinnist, kullavärvi pärlikapsleid ja poolvääriskivi karneool. Nagu ilmselt juba aru võib saada, meeldivad mulle lisaks polümeersavist roosidele ka poolvääriskivid :)



 
Selle poolvääriskivist jaspis valmistatud kaelakee ja kõrvarõngad tegin endale käesoleva aasta kevadel. Kuna mul ei olnud sobivat kinnitust, tegin selle ise traadist. Toimib küll :)
Selle kaelakee valmistasin käesoleva aasta talvel. Kasutatud on hõbetatud traati, mageveepärleid ja seemnehelmeid ning suur kivi on ahhaat. Kinnitus on taaskord omatehtud.
Selle kaela- ja käekee tegin kingituseks ning kuna pildistatud on kiiruga enne sünnipäevaleminekut ja lambivalguses, siis kahjuks ei ole pilt kõige parem. Ehted on heegeldatud, kasutatud on heegelniiti, seemnehelmeid, riisiterakujulisi helmeid ja antiikvase värvi metallist ehteosi.
Seekord lõpetan veel ühe sünnipäevakingiks tehtud ehtekomplektiga. Kasutatud on poolvääriskivi roosakvarts (kõrvarõngaste südamed on paraku siiski plastmassist), seemnehelmeid ja antiikvase värvi metallist ehteosi. Miskipärast meeldib mulle antiikvask märksa rohkem kui hõbe ja kuld.

No comments:

Post a Comment